Nou Suzuki GSX S1000 F 2021: prețuri, specificații și consum

A sosit noul Suzuki GSX S1000 F 2021 , cu ADN de la miticul motor al GSX-R1000 2006-2010, roadsterul pur sportiv . Noul Suzuki GSX S1000 F 2021 garantează șoferului un adevărat adrenalina.

Noutăți noi Suzuki GSX S1000 F.

O noutate interesantă cu această lansare în 2021 este că Noua Suzuki a introdus o nouă tehnologie în piston pentru a crea lejeritate fără a sacrifica rigiditatea.

Rezultatul este o accelerație optimizată și un cuplu suficient. Beneficiile pot fi resimțite atât pe drumuri denivelate, cât și pe asfalt. 

Poziția de conducere a noului Suzuki GSX S1000 s-a schimbat, de asemenea . Placarea este mai subțire în zona articulației genunchiului, ceea ce oferă mai mult confort și asigură o mai mare adaptabilitate în zona piciorului. 

Noile lumini LED din spate oferă pilotului mai multă vizibilitate. Învățarea de noi curentele de NOUL Suzuki GSX F S1000 :

Articol de serie Nou Suzuki GSX S1000 F 2021

Controlul exclusiv al tracțiunii noului Suzuki GSX S1000 F permite șoferului să conducă în siguranță, indiferent de tipul de teren. 

⋙ Afișați mai multe publicații:

Totul datorită tehnologiei sale, care reglează viteza de 250 de ori pe secundă și, în același timp, adaptează forța de frânare la tipul de tracțiune.

Aruncați o privire la principalele elemente ale Noii Suzuki GSX S1000 F :

  • Panou LCD cu luminozitate reglabilă cu vitezometru, tahometru, contometru, contoare de conducere duble, poziția treptelor de viteză, temperatura de răcire și ambientală, autonomie, consum mediu de combustibil, consum instantaneu de combustibil, control al tracțiunii și ceas.
  • Frână ABS
  • Lanterne cu LED
  • Lăsați lumina
  • Controlul tracțiunii
  • Anvelopă față: 120 / 70ZR17 M / C (58W) tubeless
  • Anvelopă spate: 190 / 50ZR17 M / C (73W) tubeless
  • Frână față: etriere frână monobloc BREMBO, 310 discuri, ABS
  • Frână spate: disc unic Ø250mm, etrier cu 1 piston cu acționare hidraulică, sistem ABS
  • Dimensiunea roții din față: janta 17, aliaj de aluminiu
  • Dimensiunea roții din spate: janta 17, aliaj de aluminiu

Răcitorul noii Suzuki GSX S1000 F este complet nou. Cele Lamelele de aer direct la stupului și , astfel , să asigure o mai bună stabilitate a temperaturii motorului.

Nouă fișă tehnică Suzuki GSX S1000 F 2021

Motorul  noii Suzuki GSX are tehnologie ECM (unitate de comandă a motorului), care garantează livrarea de putere sportivă și performanța diferențiată. Citiți fișa tehnică completă pentru această versiune:

  • Motor: răcire lichidă DOHC în 4 timpi;
  • Sistem de pornire: electric;
  • Diametru: 73,4 mm;
  • Cursa: 59 mm;
  • Cilindru: 999 cmc;
  • Număr de cilindri: 4 cilindri în linie;
  • Raport de compresie: 12,2 ± 0,3: 1;
  • Sistem de lubrifiere: tigaie umedă și pompă de ulei;
  • Putere: injecție electronică;
  • Tip aprindere: electronic;
  • Șasiu: Șnur superior dublu din piese din aliaj de aluminiu turnat și profil din aliaj de aluminiu extrudat;
  • Putere maximă: 150 CP la 10.000 rpm;
  • Cuplu maxim: 11,01 kgf.ma 9500 rpm;
  • Suspensie față: KAYABA, inversat de 43 mm, cursă complet reglabilă de 120 mm (compresie, inversare, preîncărcare cu arc);
  • Suspensie spate: balans articular, tip amortizor hidraulic reglabil, cursă reglabilă de 63 mm pentru compresie, retur și preîncărcare a arcului.

Consumul mediu

Tehnologia noului GSX S1000 F 2021 garantează, de asemenea , modelului mai multe economii, deoarece sistemul SDTV are injectoare cu zece deschideri, care asigură eficiență și consum redus.

  • Consum mediu: 15,5 km / l.

Preț nou Suzuki GSX S1000 F. 

Cu opțiunile de culoare alb și albastru, noul Suzuki GSX S1000 F 2021 este prezentat de:

  • 9700 USD, transportul nu este inclus.

Dacă există actualizări ale informațiilor pentru această versiune, vă vom notifica în curând.


  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(1 voce, În mijloc: 5 din 5)