Nou Dafra Apache RTR 200 2021: Preț, FOTO, consum, date tehnice

Noul Dafra Apache RTR 200 2021 este robust și cel mai de succes generație nouă de automobile. Pe lângă consumul redus, motorul noului Dafra Apache RTR 200 2021 este de ultimă generație și oferă 21 CP și cuplu de 1,85 kgfm.

Noul Apache RTR 200 este disponibil într – o singură versiune și are foarte înaltă tehnologie și specificații de performanță comparabile cu cele ale motocicletelor , dar la 250 cc un preț mai atractiv.

Știri Nou Dafra Apache RTR 200 2021

Producătorul indian de motociclete TVS își consolidează încă o dată parteneriatul cu Neue Dafra cu Apache RTR 200 , care oferă o poziție de condus rutier și un design îndrăzneț. Odată cu injecția electronică de la BOSCH, Apache a fost adaptat pentru piața braziliană și a găsit o acceptare largă aici.

În plus față de designul atrăgător, modelul Neue Dafra Apache 2021 are un ambreiaj fabricat din motociclete cu deplasare mare, care este mai sigur și dispune de sistemul Slippery Clutch, care împiedică blocarea roții spate atunci când motorul și frânele cu disc sunt în tracțiune FH-CBS.

Deși Noul Dafra Apache RTR 200 va fi implementat pe o nișă de piață specifică, cei mai apropiați concurenți de această lansare sunt:

Articol de serie Nou Dafra Apache RTR 200 2021

Apache 2021 de la Neue Dafra este disponibil în culorile negru și roșu Gloss hârtie mată și are un avantaj competitiv: Setul de costuri originale piese de bază $ 1,041.50 și este , astfel , în mod semnificativ sub valorile motocicletelor menționate mai sus.

Aruncați o privire la lista articolelor din seria Dafra Apache RTR 200 2021 :

  • Suspensie față: telescopică – 117 mm
  • Suspensie spate: braț oscilant, mono-amortizare – 105 mm
  • Frână față FH-CBS: disc 270mm
  • Frână spate FH-CBS: disc 240mm
  • Roți: roată din aliaj de 17 inci
  • Anvelope față: 90 / 90-17 tubeless
  • Anvelopa spate: 130 / 70-17 tubeless
  • Sistem de pornire: electric
  • Culori: roșu mat și negru lucios
  • Șasiu: leagăn dublu divizat
  • Panou digital complet format din ecran LCD cu sistem de curse,
  • Încărcător USB, lumini de poziție
  • Felinar cu LED

Tehnologia utilizată în acest nou model de stradă Dafra face din Apache una dintre cele mai sportive opțiuni din acest segment, combinând siguranța, performanța, ergonomia și agilitatea cu Apache RTR 200.

Foaie de date Nou Dafra Apache RTR 200 2021

Noul Dafra Apache RTR are o cutie de viteze cu 5 trepte și o suspensie spate amortizată mono cu 7 poziții de reglare. Motorul monocilindric este răcit cu aer în 4 timpi.

➥ Vedeți alte publicații extraordinare:

Citiți fișa tehnică completă pentru Apache RTR 200 2021 :

  • Motor: monocilindru, 4 timpi, SOHC, ambreiaj echilibrat, antiblocare, injecție electronică răcită cu aer
  • Cilindru: 197,75 cmc
  • Puterea maximă: 21,02 CP la 8.500 rpm
  • Cuplu maxim: 1,85 kgf.m la 6.500 rpm
  • Transmisie: 5 trepte
  • Înălțime: 1.105 mm
  • Lățime: 790 mm
  • Lungime: 2.050 mm
  • Ampatament: 1.353 mm
  • Înălțimea minimă de la podea: 180 mm
  • Înălțimea scaunului: 800 mm
  • Greutate uscată: 139 kg

Apache RTR 200 2021 are o suspensie roata din spate amortizată mono – o cutie de viteze cu 5 trepte cu 7 poziții de reglare, un tabel de ghidon extins si un sasiu suport dublu armat.

Motorul ultramodern este cireașa de pe această lansare pe piață și corespunde motoarelor celor mai scumpi concurenți.

Consum Nou Dafra Apache RTR 200 

Dacă pilotul conduce Apache RTR 200 2021 cu o viteză de aproximativ 90 km / h , consumul mediu este de aproximativ 30 km pe litru.

Gama acestui nou start Dafra este de aproximativ 450 km, deoarece rezervorul de benzină este de 16 litri.

Preț nou Dafra Apache RTR 200 2021

Prețul pentru noul Dafra Apache RTR 200 este de 2300 USD.

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(1 voce, În mijloc: 5 din 5)