BMW S1000 R 2021: prețuri, specificații, FOTO

BMW S1000 R 2021 continuă cu un sunet inconfundabil. Puterea și performanța nu lipsesc pentru sporturile super. Eșapamentul dublu permite o îmbunătățire semnificativă a sistemului de încărcare, care include un cuplu mai mare la turații mici. Ai o pasiune pentru BMW S1000 R 2021 ? Atunci încearcă!

Noul BMW S1000 R 2021

Noile standarde UE-4 pentru zgomot și emisiile poluante sunt respectate în noul BMW S1000 R 2021 . În ceea ce privește tehnologia de supersport, DDC (Dynamic Damping Control) este un punct care predomină la început.

Suspensia este reglată la fiecare milisecundă, rezultând o revenire mai bună a amortizorului și o reglare excelentă a compresiei.

⋙ Descoperiți mai multe lansări noi de produse BMW pentru 2021:

Noul S1000 R este echipat cu ABS cu trei moduri de conducere, iar șoferul poate alege între opțiunile „Rain”, „Sport” și „Race”. Aceste moduri de călătorie se adaptează la profilul călărețului care poate face clic pe buton pentru a regla setările în timp ce bicicleta merge.

Nou competitor BMW S1000 R 2021 :

  • Kawasaki Z1000
  • Triumph Speed ​​Triple

Articol de serie S1000 R. 

Cu un panou de comandă multifuncțional, pilotul are o vedere mai clară a elementelor utilizate pe ecran, care arată viteza, funcționarea ABS în m / s², configurația DDC în circuit, intervalul de turație al motorului, înclinarea și timpul înapoi .

Articolul principal al Noului BMW S1000 R Series :

  • Reglați maneta de frână
  • Reglarea preîncărcării amortizorului din spate
  • Reglare compresie, prealabilă încarcare frontală
  • Accelerator electronic [ride-by-wire]
  • Lant de distributie
  • Supape de control al evacuării
  • Alarma de turație a motorului [lumină schimbătoare]
  • Mănuși încălzite
  • Amortizare variabilă variabilă
  • Suport lateral cu stop de pornire
  • Porniți controlerul
  • Cuplaj culisant
  • Control dinamic al tracțiunii [DTC]
  • Shift Assistant Pro
  • Control activ al șasiului [DDC]
  • Moduri pilot pilot
  • Scaunul pasagerului
  • Control automat al vitezei de croazieră
  • LED-uri de direcție
  • Manual de utilizare în portugheză
  • Imobilizator electronic
  • Scaune pe două niveluri
  • Noul BMW integrat BMW Motorrad
  • Furcă telescopică frontală inversată
  • Panou de instrumente digital multifuncțional
  • Parbriz
  • Pedală de schimbare comutabilă
  • Race ABS
  • Moduri pilot
  • Lumină spate cu LED
  • Jante din aliaj
  • Senzor de cădere

Noile specificații BMW S1000 R 2021

Motorul noului BMW S1000 R 2021 este tetracilindric, ceea ce s-a dovedit alături de iubitorii de super sporturi.

Numerele de pe motocicleta 2021 sunt fantastice și impresionante: 199 CP (146 kW) la 13.500 rpm și un cuplu maxim de 11.5 kgfma la 10.500 rpm. Chiar și cu această putere, S1000 este sigur și stabil.

Aruncați o privire la fișa tehnică completă a Noului BMW S1000 R :

  • Motor tetracilindric în linie, motor în patru timpi cu răcire lichid / ulei, patru supape pe cilindru din titan.
  • Diametru x cursă: 80 mm x 49,7 mm
  • Puterea maximă: 199 CP (146 kW) la 13.500 rpm
  • Cuplu maxim: 11,5 kgf.ma 10.500 rpm
  • Deplasare: 999 cmc
  • Raport de compresie: 13,0: 1
  • Gazificare / gestionare motor: injecție electronică, colector de admisie variabil
  • Baterie 12 V / 9 Ah, fără întreținere
  • Cutie de viteze: ambreiaj multidisc într-o baie de ulei, glisant, acționare mecanică
  • Transmisie secundară: curent cu un raport de 17/45
  • Sistem electric: 406 W alternator
  • Controlul tracțiunii: DTC
  • Înălțimea scaunului, greutate goală: 815 mm (scaun confortabil (accesoriu): 850 mm)
  • Capacitatea rezervorului de combustibil 17,5 l, inclusiv rezerva 4 l
  • Suspensie față: furcă telescopică inversată, diametru 46 mm, reglare resetare și reglare preîncărcare presiune
  • Suspensie spate: braț oscilant din aluminiu, amortizor central, reglaj de resetare și compresie
  • Greutate uscată: 179,5 kg
  • Cursa de suspensie față / spate: 120 mm / 120 mm
  • Ampatament: 1.438 mm
  • Roată față 3,50 x 17 “
  • Roată spate 6,00 x 17 “
  • Frână față: două discuri plutitoare, diametru 320 mm, etriere de frână fixe cu patru pistoane
  • Frână spate: disc unic, diametru 220 mm, etrier plutitor cu un singur piston
  • 120/70 ZR 17 anvelope față
  • Anvelopă spate 190/55 ZR 17
  • ABS: Race ABS Noul BMW Motorrad (parțial integral), poate fi oprit, selectarea modurilor de conducere

Consum nou BMW

Consumul mediu de combustibil al noului BMW S1000   este de 16,9 km / l.


Preț BMW S1000 R 2021 nou

Noile motociclete BMW S1000 R 2021 sunt disponibile în alb cu albastru metalizat și roșu, roșu cu alb și negru metalic disponibile : de la 15.800 USD la 14.000 USD în numerar.

Dacă există orice noi informații cu privire la lansarea noului BMW S1000 R, noi vă vom informa în scurt timp.

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(1 voce, În mijloc: 5 din 5)