BMW iX 2022: date tehnice, preț, data lansării

BMW a introdus un nou crossover electric cu transmisie pe ambele axe. BMW iX 2022 . Modelul care a ieșit din conceptul Vision iNext se poziționează ca flagship tehnologic al mărcii. Acesta combină cele mai recente cunoștințe bavareze în domeniile electrificării, conducerii autonome și comunicării. Materialele reciclate sunt utilizate pe scară largă pentru amenajările interioare, iar utilizarea elementelor din pământuri rare este practic eliminată în tehnologie.

Noul venit BMW are încă statutul de mașină de pre-producție, care va fi dezvoltată în continuare pe drumul către banda rulantă, deoarece producția completă de mașini nu va începe până în a doua jumătate a anului 2021. Asamblarea mașinilor electrice va avea loc în uzina Dingolfing. Vânzările în Europa vor începe la sfârșitul anului 2021. Biroul BMW din Rusia a anunțat deja că modelul va intra cu siguranță pe piața noastră, dar nu au fost date date specifice.

Arhitectură și design de caroserie

„Ix” se bazează pe o nouă platformă special dezvoltată pentru vehiculele electrice. Crossoverul combină funcționalitatea BMW X5 cu liniile dinamice ale BMW X6. Producătorul nu a specificat dimensiunile, dar a constatat că lungimea și lățimea noului BMW iX sunt comparabile cu „X-5th”. Ampatamentul este exact de 3000 mm.

Pe plan extern, noutatea repetă în mare parte mașina originală iNext și, prin urmare, arată oarecum futuristă. Părțile corpului sunt caracterizate printr-o structură clară de linii și suprafețe. Designul secțiunii nasului nu lasă nici o îndoială că este BMW în fața noastră – grila radiatorului de marcă cu nări verticale încorporate aparține mărcii bavareze. Farurile la rândul lor constau din blocuri înguste cu linii duble ale luminilor de rulare de-a lungul marginii superioare. Optica este fie LED-uri convenționale, fie o matrice cu module laser.

Grila frontală tridimensională nu este doar decorativă, ci și funcțională. Se face contondent, deoarece acționarea electrică nu necesită o răcire puternică prin contra-curenți de aer. Pe de altă parte, camerele și radarele sunt construite aici pentru a asigura funcționarea pilotului automat. Alte caracteristici speciale ale exteriorului BMW iX 2022 sunt inserții albastre (simbol al unei mașini electrice), geamurile laterale fără ramă, mânerele ușilor încastrate, contururile dreptunghiulare ale aripilor (arcurile roților în sine sunt rotunde) și o „centură” neagră pe circumferința inferioară a corpului.

✓ De asemenea, puteți verifica:

  • Mercedes-Maybach S-Class 2021

salon

Interiorul crossover-ului este plin de soluții extraordinare. De exemplu, nu există tunel central și o cutie separată de cotiere pe două niveluri este situată între scaunele din față. În partea de sus este o platformă cu comenzile principale pentru funcționalitatea de la bord – butonul de pornire a motorului, selectorul cutiei de viteze și controlerul iDrive. În rândul inferior al consolei există suporturi pentru pahare, un compartiment pentru încărcarea fără fir a smartphone-urilor și porturi USB.

Panoul frontal este minimalist și nu conține comutatoare fizice. Funcțiile de infotainment sunt realizate de un afișaj curbat dintr-o singură bucată, care combină ecranele grupului de instrumente digitale (12,3 “) și centrul media principal (14,9”). Datele sunt afișate într-un format optimizat, astfel încât șoferul să primească doar informațiile de care are nevoie în prezent.

Și în cabina noului BMW iX se atrage atenția asupra volanului hexagonal, a acoperișului panoramic mare cu sticlă electrocromă și a scaunelor din față cu tetiere integrate. Decorul este, de asemenea, interesant – cărțile de pe ușă și scaunele sunt decorate cu un model diagonal cu cusături asimetrice. Sunt disponibile mai multe combinații în două tonuri pe baza țesăturii și pielei Sensatec. Scaunele sunt echipate cu funcții de încălzire, ventilație și masaj. Audiofilii cu discernământ în special ar putea fi necesari să încorporeze difuzoare suplimentare în cadrul scaunului.

Date tehnice BMW iX 2022

Noul crossover BMW a primit o centrală eDrive de a cincea generație. Conține două motoare (unul pe osie) cu o putere totală mai mare de 503 CP. Un astfel de recul este suficient pentru ca mașina să accelereze de la staționare la 100 km / h în decurs de cinci secunde.

Bateria de tracțiune a lui IX se află sub podea. Cu o capacitate specificată de 100 kWh, puteți parcurge până la 600 km fără încărcare în ciclul WLTP. Cea mai rapidă putere a bateriei este alimentată de un terminal de 200 kW de mare viteză. Când este conectat, capacitatea este restabilită de la 10% la 80% în doar 40 de minute. În același timp, kilometrajul crește cu 120 km în primele 10 minute. Wallbox Wallbox de 11 kW încarcă bateria în aproximativ 11 ore. Datele tehnice detaliate pentru BMW iX vor apărea mai aproape de lansarea modelului.

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(1 voce, În mijloc: 5 din 5)