Audi R8 2021: date tehnice, preț, data lansării

Noul Audi R8 2021 , am vorbit deja despre unele dintre inovațiile sportive din 2021 și am afirmat pe bună dreptate că majoritatea nu se vor pierde pe piste de curse. Mașina care va fi dedicată articolului de astăzi este poziționată ca o mașină sport concepută pentru călătoriile zilnice. Vom vorbi despre noul an de model al noului Audi R8 2021, precum și despre prețurile sale rusești, care au anunțat problema în urmă cu câteva zile.

Aspectul celei de-a doua generații a acestui coupé sport nu s-a schimbat într-un mod revoluționar. Cu toate acestea, inginerii din societatea vest-germană recurg rar la reforme serioase de proiectare și preferă o dezvoltare a stilului evolutiv. Deci și de data asta. De exemplu, noua generație a noului Audi R8 2021 păstrează forma originală a caroseriei.

Este prezent și celebrul spoiler culisant. Schimbările au fost însoțite de lovituri ușoare, dar foarte eficiente. Noile dispozitive frontale optice au primit doar iluminare LED. Modulele de iluminat constau din multe elemente diferite, fiecare cu o direcție de acțiune precis definită.

Noul Audi R8 2021

Nu sunt lipsiți de lumini și facultăți intelectuale. Ei aleg modul de iluminare independent, concentrându-se pe o serie de factori – prezența vehiculelor care se apropie, unghiul volanului, nivelul de iluminare și altele. Vechea grilă „cu cadru unic” este înconjurată de intrări puternice de aer. Pe lângă răcirea transmisiei, acestea îmbunătățesc strângerea vehiculului pe șosea la viteză mare. Volumul arcurilor roților a crescut semnificativ. Nu vom lăsa nișe aerodinamice suplimentare înscrise armonios pe suprafața laterală fără a acorda atenție.

Partea din spate a “R8” are un difuzor puternic în care sunt montate două țevi de evacuare pătrate. Mărimea mașinii este comparabilă cu cea a altor modele din clasa sport. Lungimea sa era de 4420 mm, lățimea – 1940 mm, înălțimea – 2650 mm. Ampatamentul era de 2650 mm, iar distanța dintre vehicul nu depășea 105 mm.

Este prost să cauți defecte în designul noului sedan Audi R8 2021 și nu este. Interiorul cupei sport este perfect. Șoferului și pasagerului din față de lângă el li s-a oferit un spațiu enorm. Producătorul nu a început să-și organizeze zonele în funcție de tipul cabinei de curse, menținând aspectul tipic al unității de cazare. Scaunele în formă clasică sunt ideale pentru membrii echipajului cu date antropometrice.

Acestea sunt echipate cu un număr mare de parametri electronici diferiți, decorate cu încălzire și ventilație și „economisesc” în diferite perioade ale anului. Tabloul de bord a renunțat la indicatorii mecanici și este acum un ecran uriaș de înaltă rezoluție care reflectă scale virtuale. Dacă se dorește, acestea pot fi înlocuite cu ruta de geolocalizare a călătoriei sau imaginea din camera de supraveghere. Dimensiunea redusă a volanului este extrem de convenabilă pentru conducerea în funcțiune. Este aplatizat de jos în sus, ușor îngroșat în zona de prindere și, bineînțeles, echipat cu un set de senzori versatili.

Nu pot fi plângeri cu privire la materialele utilizate în interiorul modelului. Sunt de o calitate excelentă, cu o structură clară și o performanță de culoare incredibil de elegantă. Elementul ergonomic al cabinei este, de asemenea, la vârf.

Ca dispozitiv, clientului i se oferă mai multe sisteme auxiliare electronice, un sistem de aer condiționat în două zone, control automat al vitezei de croazieră, mai mulți senzori, o pregătire electrică completă, doi senzori de parcare și multe altele. Pentru bani suplimentari, puteți comanda o combinație a elementelor principale cu pielea „Nappa fină” și puteți instala scaune sport sub formă de găleți.

✓ De asemenea, puteți verifica:

  • Audi A6 2021
  • Fiat 500 2021

Din punct de vedere tehnic, noul Audi R8 2021 va putea satisface cei mai pretențioși șoferi. Modelul a achiziționat o platformă actualizată, care este 30% compozită. În plus, designerii au extins în mod semnificativ utilizarea aliajelor ușoare de aluminiu. Drept urmare, masa mașinii a „slăbit” aproape 130 de kilograme, acum nu mai mult de o tonă și jumătate. Dimpotrivă, rigiditatea la torsiune a corpului a crescut cu 40%. Suspensia mașinii „Magnetic Ride” este complet independentă și controlată electronic. Are o diagramă de structură construită pe două pârghii transversale. Mecanismele de frânare se bazează pe discuri ceramice. Modelul jucătorului este plin.

Date tehnice pentru Audi R8 2021

Noul Audi R8 2021 motorul este instalat din spate sub un translucid a capotei. Trei tipuri de sisteme sunt utilizate ca agregate:

  • Motor de 5,2 litri cu zece cilindri V. Motorul „FSI” poate dezvolta 540 CP. Suta de comenzi pe care le pune împreună în 3,5 secunde cu o viteză maximă de 323 km / h și un consum de combustibil de cel mult 11,8 litri.
  • V10 „Plus” dezvoltat în continuare are un motor cu același volum, dar dezvoltă deja 610 de forțe. Poate accelera la 100 km / h în doar 3,3 secunde. Oprirea de mare viteză a acestui motor este de 330 km / h. „Lupă” – 12,4 litri.
  • Instalație „E-tron”, formată din două motoare electrice cu o putere totală de 231 CP. Acestea sunt alimentate de o baterie de tracțiune cu o putere de 92 kW / h. Este posibil să restabiliți complet încărcarea bateriei în doar două ore. Petreceți aceeași bicicletă pe o mașină sport cu o capacitate de 450 de kilometri. Dinamica accelerației „R8” electrice este puțin mai proastă decât cea a „fraților” pe benzină – de la 3,9 secunde la o sută. Accelerația maximă a modelului cu acest tip de motor este de 250 km / h.

Toate versiunile noului Audi actualizat sunt echipate cu o carcasă robot „S-Tronic” în 7 trepte, cu sistem cu dublu ambreiaj. Practic este un robot clasic „DSG” care a fost mult îmbunătățit.

Imagini ale noului Audi R8 2021

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(1 voce, În mijloc: 5 din 5)