Audi A7 2021: date tehnice, preț, data lansării

Audi A7 2021 estompate cu profilul său elegant și rafinat natura sa o linie frumoasă între sedan și hatchback. Transmisia V-6 turbo și tracțiunea integrală standard asigură o accelerație rapidă și o tracțiune în patru anotimpuri. Audi răsfață pasagerii cu cea mai recentă tehnologie și lux nenumărat într-un spațiu liniștit în cabină. În timp ce cea mai mare parte a acestui conținut se găsește și în sedanul A6, profilul Abackback rapid și spațiul suplimentar de încărcare îl fac mai clar din punct de vedere vizual și mai practic. La fel ca și A6, Fastback A7 oferă maniere strălucitoare de stradă și poate emoționa șoferii atunci când drumul circulă în fața lor. A7 2021are un sistem de infotainment neintuitiv și costă mai mult decât A6. În caz contrar, este o mașină frumoasă care promovează imaginea de înaltă calitate a Audi.

Ce este nou pentru 2021?

Vestea cea mare pentru A7 2021este adăugarea unui model hibrid plug-in. Trenul hibrid este format dintr-un patru cilindri cu un turbocompresor și un motor electric, care împreună produc 362 CP. Datorită bateriei sale de 14,4 kWh, A7 PHEV poate circula numai electric, dar Audi nu a publicat încă niciun detaliu despre gama vehiculului. Pe lângă noul model PHEV, Audi a făcut cea mai mică modificare a seriei A21 în 2021. Un set de jante de 20 inch cu anvelope all-season este acum standard pe modelul de bază. La fel, pachetul opțional de confort adaugă mai mult conținut, de ex. B. un sistem de camere cu vedere de sus. Mid-Level Premium Plus este acum echipat standard cu control automat al vitezei de croazieră și avertisment la ieșirea benzii ca standard. Modelul de prestigiu de top primește un nou pachet sport opțional,

Prețuri și care să cumpere

  •  Premium: 70 195 euro
  •  Premium Plus: 75.345 euro
  • Premium Plus PHEV: 75 895 euro
  •  Prestigiu: 79.345 euro
  • Prestige PHEV: 81 245 euro

Vă recomandăm modelul Premium Plus, care are caracteristici standard și opțiuni disponibile mai dorite decât echipamentul de bază. Plus vine ca dotare standard cu control automat al vitezei de croazieră, cabina de pilotaj virtuală de la Audi (un grup de instrumente digitale de 12,3 inci), faruri cu accente chic în designul matricei și faza lungă automată, animații cu lumină spate cu aspect futurist și un sunet high-end sistem de la Bang & Olufsen echipat și avertizare de plecare a benzii. În plus, Premium Plus are luxuri standard, cum ar fi scaunele din față încălzite, tapițeria din piele, hayonul acționat electric și acoperișul glisant panoramic. Am adăuga un pic mai mult lux la A7 alegând pachetele Driver și Executive. Această combinație este posibilă prin adăugarea unui climatizator în patru zone,

✓ De asemenea, puteți verifica:

  • Renault Talisman 2021
  • Rolls-Royce Ghost 2021

Motor, transmisie și putere

Transmisia standard de pe A7 este un V-6 turbocompresor care dezvoltă 335 cai putere și cuplu de 369 lb-ft. Această putere este transmisă tracțiunii integrale Quattro de la Audi printr-o transmisie automată cu șapte trepte. Grupul propulsor V-6 standard al lui A7 folosește, de asemenea, un sistem hibrid de asistență de 48 de volți, care minimizează turbo lag și sprijină funcționarea stop / start. Am apreciat viteza fără efort a Audi în fiecare zi. Sistemul său sofisticat de tracțiune integrală oferă o tracțiune excelentă în condiții umede și uscate. Transmisia automată a răspuns inteligent atât la intrările de accelerație relaxate, cât și la cele energetice. Dacă căutați ceva care poate fi alimentat numai electric, va trebui să faceți upgrade la noul model hibrid plug-in care combină un turbo încărcat 2 Cu patru cilindri de 0 litri și un motor electric integrat, produc 362 CP. Nu am avut încă șansa de a testa acest model, dar am petrecut mult timp cu standardul V-6. Audi combină cu pricepere luxul și agilitatea cu A7. Reacțiile entuziaste și calitatea călătoriei eterice au ieșit imediat în evidență imediat ce ne-am așezat la volan.În ciuda roților opționale de 21 inch de pe vehiculul nostru de testare, loviturile așteptate de la umflături dure au trecut practic neobservate. Suspensia sa suplă a fost la fel de eficientă în limitarea mișcării corpului și maximizarea netezimii. Răspunsul la direcție a fost liniar, cu greutate reglabilă în diferite moduri de conducere, dar nu s-a spus niciodată ce fac roțile din față.

Consum de combustibil și MPG real

EPA nu a publicat estimări pentru A7 PHEV 2021 , dar consumul de combustibil al grupului propulsor standard V-6 este transferat neschimbat de la modelul 2021 la 22 MPG în oraș și 29 MPG pe autostradă. Aceste numere sunt în concordanță cu concurenții precum BMW 540i xDrive (21 mpg oraș și 29 autostradă) și Mercedes-Benz CLS450 4Matic (23 oraș și 30 autostradă). Audi-ul V-6 pe care l-am testat și-a depășit cu mult ratingul pe autostradă, obținând un impresionant 36 MPG pe traseul nostru de 200 de mile, consum de combustibil. CLS a returnat, de asemenea, 36 mpg în timpul testului Autobahn, dar Bimmer a obținut doar 31 mpg.

Interior, confort și încărcătură

Interiorul A7 2021are o potrivire și o manoperă perfectă și este evidențiată de materiale atractive și tablouri robuste. Fiecare cabină are iluminat interior, scaune față încălzite, scaune din piele, acoperiș panoramic glisant, aer condiționat în trei zone și multe altele. Cu toate acestea, acestea sunt controlate doar prin intermediul ecranelor tactile, ceea ce este enervant. A7 oferă, de asemenea, o poziție de conducere satisfăcătoare, care este completată de o vizibilitate excelentă spre exterior. Pasagerii de pe scaunele din spate beneficiază de aer condiționat, prize pentru încărcătoare și chiar scaune încălzite, toate opționale. În timp ce scaunul din spate găzduiește confortabil doi adulți, trei cadre de dimensiuni mari ar fi înghesuite. Sub retractorul util al motorului A7, există șapte bagaje de mână în spatele scaunului pliabil pliabil. Mașina deținea, de asemenea, 20 de bagaje cu scaunele pliate. De asemenea, am reușit să găzduim o geantă de golf și un cărucior în cală. Din păcate, A7 are un interior mediocru. Buzunarele ușii din față sunt înguste, iar consola centrală are un container mic.

Infotainment și conectivitate

Fiecare A7 2021 are un uimitor sistem de infotainment cu două ecrane tactile care pot fi integrate perfect în tabloul de bord și consola centrală. Pictogramele mari sunt ușor de găsit și feedback-ul haptic este satisfăcător, dar configurarea este în mod incontestabil distractivă, deoarece șoferul trebuie adesea să privească în afara drumului. Conținutul standard include integrarea automată a Apple CarPlay / Android și a unui hotspot mobil WLAN. Opțiunile dorite sunt două puternice sisteme de sunet premium Bang & Olufsen și încărcarea fără fir a unui smartphone.

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(1 voce, În mijloc: 5 din 5)